Hogy mindent egy helyen megtalálj, ami a szerelemmel, szexszel, intimitással, és főleg a fogamzásgátlással kapcsolatban érdekelhet. Olvass bennünket, sok tippet, érdekes cikket találhatsz az oldalunkon. Oszd meg velünk tapasztalataidat, vagy kérdezz szakértőinktől. Tarts velünk, s kövess minket az IntimZóna Facebook oldalán is.

Kis trükkök, nagy változás

A legtöbb esztétikai probléma nem igényel nagy beavatkozást. Nem szükséges semmilyen extrém átalakítás ahhoz, hogy szembetűnő legyen a különbség. Néhány egyszerű változtatással is csodákat lehet elérni. Szakértők szerint akkor lehet elérni a legjobb eredményt, ha ezek az egyszerű fogások beépülnek a napi rutinodba. Lássuk, mik ezek a kis trükkök.

1. Kényeztesd a bőröd – belülről is

A bőr külseje akkor lesz igazán ragyogó, ha nemcsak kívülről ápolod a legjobb kozmetikumokkal, hanem azért is teszel, hogy megfelelően hidratáld – méghozzá belülről. Most nem a folyadékfogyasztásra gondolunk – bár az is nagyon fontos –, hanem a zsírokra, amelyek feltöltik és ragyogóvá teszik a bőrt. A ligetszépe olaj például csodákra képes: 12 héten át, naponta kétszer 1500 mg jelentősen fokozza a bőr nedvességtartalmát, rugalmasságát és feszességét. Ez az olajat a legjobb valamilyen ételbe keverve fogyasztani.

2. Hozd ki a legtöbbet a levegő páratartalmából

Biztosan használsz valamilyen testápolót. Gondoltad volna, hogy még hasznosabb lehet akkor, ha egyből zuhanyzás után, még a fürdőszobában alkalmazod, így még a kicsit nedves bőrbe tudod bemasszírozni. Így kihasználod a páratartalmat, bezárod a nedvességet a bőrbe. Ha tovább vársz a testápolóval, a víz elpárolog a bőrről, így a felület szárazabb marad és kevésbé fogékony a hidratálásra.

3. Fürdőzz sókkal

Fél csésze Epsom só (keserűsó néven is ismert) a fürdővízbe, és máris kész a házi wellness. Legalább 15 percen keresztül pihenj a vízben. A magnéziumtartalmú sók csodákra képesek, a bőr hidratált lesz a használatuk után. Emellett a magnéziumnak nyugtató hatása is van az izmokra és az idegrendszerre, ami közvetetten szintén nagyon jót tesz a bőrnek, hiszen ha kisimulnak az idegeid, jobban alszol, a bőröd pedig kisimul.

4. Egyél ropogós zöldségeket és gyümölcsöket

A fogkefe kora előtt az emberek ropogós zöldségekkel tartották egészségesen a fogaikat. Természetesen ez nem helyettesíti a napi kétszeri fogmosást, de ha épp nincs kéznél fogkefe, egy ropogós alma vagy répa is megteszi a hatását. Az almasav feloldja a fogak felületén lévő kis foltokat, így a fogak fehérebbek lesznek. A zeller, a brokkoli, a karfiol és a káposzta is nagyon hatékony.

5. Tartsd karnyújtásnyira a pattanástalanítót

Az éjjeliszekrény nagyon jó hely a pattanások elleni, helyi kezelődnek. Így biztosan nem feledkezel meg arról, hogy az épp kialakulóban lévő vagy már az arcodon éktelenkedő pattanásokat bekend éjszakára. Keress olyan termékeket, amelyek szalicilsavat tartalmaznak. Ezek nagyon jók a pattanások ellen, és az aknékat is kíméletlenül kivégzik. 

6. Aludj szatén ágyneműben

Az oldalt fekvés igencsak megviseli az arcbőrt, a sok-sok gyűrődés nyomot hagy, így elég mókás lehet a reggeli ébredés. Ha háton alszol, akkor a bőr nem érintkezik a párnahuzattal, inkább kisimul, így ez nagyon jó pozíció, ám nem mindenkinek kényelmes. A megoldás egy kevésbé gyűrődő anyag. A szatén nagyon finom tapintású, és nem gyűrődik. Próbáld ki!

7. Használj párásítót

Ha száraz a bőröd, használj éjszaka párásítót. A belső páratartalom 30% körüli kell, hogy legyen, de a fűtésszezon beindulásával ez drasztikusan csökken. Két lehetőség van: vagy egy modern párásítógépet használsz, vagy forró vizet teszel a radiátorra. Az utóbbival azonban meleg pára kerül a levegőbe, ami nem biztos, hogy jót tesz. A hideg vizes, ultrahangos párásító jobb választás.

8. Csodás szempillák

A legtöbb kozmetikus szakértő egyetért abban, hogy a szép szempilla igencsak meghatározza az arcot. Megnyitja a szemet, kiemeli a tekintetet. Használj szempilla-göndörítőt, és nem is lesz szükséged feltétlenül szempillaspirálra. Válassz olyan göndörítőt, ami jól illeszkedik a szemedhez, megfelelően szivacsos, és véletlenül sem okozhat sérülést.

Ezzel a pár apró trükkel felkészítheted a bőröd a csodás karácsonyi, majd szilveszteri partira. Ragyogj!

impresszum | adatvédelmi nyilatkozat | felhasználási feltételek | mellékhatás bejelentés

Az IntimZóna weboldalt a Richter Gedeon Nyrt. üzemelteti. A portál szerkesztését és karbantartását a HealthLinePR-Med Kommunikációs Ügynökség végzi a Richter Gedeon Nyrt. megbízásából.

Portál üzemeltetője

Richter Gedeon Nyrt.
Székhely: 1103 Budapest, Gyömrői út 19-21.
Cg.: 01-10-040944 (Cégbíróság: Fővárosi Bíróság)
Adószám: 10484878-2-44

Portál szerkesztője, karbantartója

HealthLinePR-Med Kommunikációs Ügynökség
Székhely: 1037 Budapest, Montevideo utca 7.
Email: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Munkatársak:

Balogh Ferenc, Dr. Jármi Hilda, Felkai Marianna, Földi Miklós, Frank Róbert, Haris Éva, Kovács –Hain Zsuzsanna, Molnár Miklós, Örkényi Gabriella, Serbán Richárd, Szarvas Zoltán, Tóth Anna, Vémi Zoltán

Kapcsolat:

Richter Gedeon Nyrt.
https://www.richter.hu/hu-HU/kapcsolat/Pages/Kapcsolat.aspx
Hatóság: OGYÉI

böngésződ nem támogatja a PDF fájlok olvasását, kérlek töltsd le a gépedre.LETÖLTÉS.

böngésződ nem támogatja a PDF fájlok olvasását, kérlek töltsd le a gépedre.LETÖLTÉS.

Amennyiben egy gyógyszerrel kapcsolatban mellékhatást vagy minőségi reklamációt szeretne bejelenteni, a következő lehetőségek bármelyikén megteheti:

az alábbi felületen:

https://www.richter.hu/hu-HU/kapcsolat/Pages/Mellekhatasbejelentes.aspx

illetve a következő e-mail-címek bármelyikén:
Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Az oldalunkon cookiekat használunk, hogy a jövőben minél személyre szabottabb tartalmakat készíthessünk Neked. Elfogadom a cookiek használatát az oldalon.
elfogadom