intimzona információ

Hogy mindent egy helyen megtalálj, ami a szerelemmel, szexszel, intimitással, és főleg a fogamzásgátlással kapcsolatban érdekelhet. Olvass bennünket, sok tippet, érdekes cikket találhatsz az oldalunkon. Oszd meg velünk tapasztalataidat, vagy kérdezz szakértőinktől. Tarts velünk, s kövess minket az IntimZóna Facebook oldalán is.

5 lépés az orgazmus felé

A nők 10-20%-ának még soha nem volt orgazmusa! Őrületes szám, ez a probléma sokakat érint. A férfiaknál ez a szám csupán 2%. Van 5 olyan lépés, amelyet ha végigjársz, felkészítheted a tested a gyönyörre. Lássuk…

Frusztráció, szégyenérzet, csalódottság. Ezek az érzések szegődnek társául annak a nőnek, aki még soha nem jutott el a csúcsra. Ez egy ördögi kör. Nem sikerül a kielégülés, e miatt folyamatosan csalódik a szexben, szégyelli magát a partnere előtt, valamint folyamatosan frusztrált és fél a következő alkalomtól.

A jó hír, hogy a szervezet képes tanulni, Te tudod megtanítani, hogy hogyan kell elérni az orgazmust. A puzzle egyik kulcsdarabja viszont az, hogy el kell engedni a szorongást, ami ugye folyamatos stressz, a stressz miatt a szervezet kortizolt termel, ami visszatartja az endorfintermelést, így a boldogsághormon nem fejti ki hatását.

Lássuk, mi az az 5 lépés, amely felkészíti a tested a földi gyönyörökre:

1. Mi az, amit eszel?

Magától értetődik, hogy az egészséges test hatással van a libidóra is, pozitív irányban természetesen. Ha egészséges vagy, akkor a hormontermelés is egészséges. A cukrok korlátozása már önmagában is fél siker, de ahhoz, hogy minden rendben legyen, szükséges elegendő fehérje bevitele és az egészséges zsírok is elengedhetetlenek az optimális orgazmus-üzemmódhoz. A paleo étrend például nagyon kedvező, de természetesen nem kötelező. Kérj tanácsot, ha úgy érzed, nem boldogulsz, vagy kétségeid vannak.

Bizonyos gyógyszerek, mint például csökkentik a libidót. Ha gyógyszert kell szedned, beszélj az orvosoddal, és cseréld le a pirulákat, ha van erre lehetőséged. 

A menopauza előtti állapot és az alatta bekövetkező hormonális változások megnehezíthetik az orgazmus elérését.  Ilyenkor érdemes megfontolni néhány természetes intézkedést, amelyek javítják a hormontermelést. Ilyenek például a növényi alapú hormonok, gyógynövények, vagy akár néhány vitamin és étrendkiegészítő. Ha ilyesmit szeretnél beiktatni az életedbe, mindenképpen beszélj egy szakemberrel.

2. A sport és a mozgás nagyon fontos

Az izmok rossz állapota is lehet felelős azért, hogy nem tudod elérni a csúcsot. Az orgazmus eléréséhez szükséges, hogy szabad legyen a pálya a nemi szervek és az agy között. Ehhez pedig az kell, hogy az egész tested jó állapotban legyen, az erek és az idegpályák tiszták legyenek. A jóga például egy csodálatos módja annak, hogy felszabadítsd a szűkületeket. Jó lehet egy szuper masszázs is, de csak kiegészítőnek, a sportot nem pótolja semmi.

3. Ismerd meg a tested igényeit!

Ha nem ismered azt, hogy mi a jó Neked, akkor hiába beszéltem eddig a sportról, az idegpályákról vagy az evésről, nem ér semmit az egész. Kérd meg a partnered, hogy segítsen feltérképezni, hogy milyen erogén zónákra hogyan kell hatni nálad. Ez egy forró együttlét kezdete is lehet, nem mellesleg pedig rengeteget fogsz tanulni belőle önmagadról és a partnerről is.

4. Maszturbálni, maszturbálni, maszturbálni!

Legalább heti három alkalommal gyakorold az önkielégítést. Eleinte csak figyelj, hogy hogyan érzed magad, milyen gondolatok vagy ingerek érnek.

Ezután kitapasztalod majd, hogy mi az a pont, amikor az izgalom „elfogy”. Elkezdhetsz dolgozni azon, hogy ezt a pontot minél tovább ki tudd tolni. Jó kis felfedezőtúra lesz, megígérem.

5. Kérj bátran extra segítséget

Ha úgy érzed, hogy túl nehéz kezelni ezt a problémát, ne csüggedj, és semmiképp se add fel! Keress egy tapasztalt szakembert, akivel kibeszélheted a lelki és a testi problémáidat is, és aki használható megoldással tud szolgálni. Ne félj kérdezni, és ne félj keresni ezt a megoldást.,

Mindenek előtt pedig ne feledd: a tested pontosan tudja, mit kell tennie, és kellő gyakorlattal megtaníthatod arra is, amit valamiért elfelejtett. Idővel már nem is fogod figyelni és akkor csodálatos dolgok történnek majd!

SZERELEM | SZEXUALITÁS | FOGAMZÁSGÁTLÁS
impresszum | adatvédelmi nyilatkozat | felhasználási feltételek | mellékhatás bejelentés

Impresszum

Az IntimZóna weboldalt a Richter Gedeon Nyrt. üzemelteti. A portál szerkesztését és karbantartását a HealthLinePR-Med Kommunikációs Ügynökség végzi a Richter Gedeon Nyrt. megbízásából.

Portál üzemeltetője

Richter Gedeon Nyrt.
Székhely: 1103 Budapest, Gyömrői út 19-21.
Cg.: 01-10-040944 (Cégbíróság: Fővárosi Bíróság)
Adószám: 10484878-2-44

Portál szerkesztője, karbantartója

HealthLinePR-Med Kommunikációs Ügynökség
Székhely: 1037 Budapest, Montevideo utca 7.
Email: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Főszerkesztő: Örkényi Gabriella
Szerkesztőségi főmunkatárs: Kovács –Hain Zsuzsanna
Munkatársak: Balogh Ferenc, Dr. Jármi Hilda, Földi Miklós, Frank Róbert, Haris Éva, Kapuvári Tamás, Ligeti Anna, Molnár Miklós, Serbán Richárd, Szarvas Zoltán, Tarjáni Rita, Tóth Anna, Vémi Zoltán

Kapcsolat:

Richter Gedeon Nyrt.
https://www.richter.hu/hu-HU/kapcsolat/Pages/Kapcsolat.aspx
Hatóság: OGYÉI

Amennyiben egy gyógyszerrel kapcsolatban mellékhatást vagy minőségi reklamációt szeretne bejelenteni, a következő lehetőségek bármelyikén megteheti:

az alábbi felületen:

https://www.richter.hu/hu-HU/kapcsolat/Pages/Mellekhatasbejelentes.aspx

illetve a következő e-mail-címek bármelyikén:
Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Intimzóna
Montevideó u. 3.
Budapest
Budapest 1037
Phone: 0613234455