intimzona információ

Hogy mindent egy helyen megtalálj, ami a szerelemmel, szexszel, intimitással, és főleg a fogamzásgátlással kapcsolatban érdekelhet. Olvass bennünket, sok tippet, érdekes cikket találhatsz az oldalunkon. Oszd meg velünk tapasztalataidat, vagy kérdezz szakértőinktől. Tarts velünk, s kövess minket az IntimZóna Facebook oldalán is.

Önsajnálat, halogatás? Huss!

Nemrég szakítottál? Vége lett egy oly gyümölcsözőnek ígérkező kapcsolatnak, és te azóta az önsajnálatból nem tudtál kikeveredni. Nem egyedi az eseted. Nők százezrei, lehet, hogy milliói szenvednek most ugyanettől. Lépj ki közülük, hagyj fel a sebeid nyalogatásával és állj talpra!

Tudom, könnyű ezt mondani valakinek, aki épp nincs benne a történetben, aki most pont nem ugyanazt érzi. Pedig tapasztalatból mondom, hogy az önsajnálat és a halogatás nem segít. Tudom, azt is, hogy most vagy önmagadat hibáztatod a szakításért, vagy a pasidat gyűlölöd ezerrel, köztes út nincs. Pedig ha végiggondolnád az egészet, rájönnél, hogy nem minden fekete vagy fehér.

Az emberek sajnos hajlamosak arra, hogy problémáik végső megoldását valaki mástól várják. Sokan ezért nem lépnek ki egy rossz kapcsolatból, mert nem akarnak semmit tenni önmagukért, vagy lusták ahhoz, hogy végre felálljanak, és azt mondják, elég volt. Mások a csalódásaikat képtelenek feldolgozni, arra várnak, hogy egy harmadik személy, a kapcsolaton kívüli valaki jöjjön, és megoldja a helyzetet. Pedig ez nem így működik. Tudnod kell, hogy mi a saját problémád forrása, és ehhez mérten kell megalkotnod a megoldáshoz szükséges haditervet.

Íme, az első lépések:

1. Végy erőt magadon, és zuhanyozz le!

A váltott hőmérsékletű zuhany csodákra képes. Felpezsdíti a vérkeringést, erőt ad.

2. Töröld ki a fejedből az utolsó, szitkozódó szavak emlékét is, amelyeket egymás fejéhez vágtatok.

Csak így tudod tiszta lappal indítani a következő időszakot.

3. Vegyél elő egy papírt és egy tollat, listát fogsz írni!

Mégpedig arról a 10 dologról, amit szeretsz magadon, amit pozitívumnak tartasz önmagadban.

4. Most pedig írj 10 olyan dolgot, ami idegesít vagy negatívumnak gondolod a saját személyiségedben.

Ha kész, tedd mérlegre a pozitív listával, és nézd meg, min kell változtatnod, hogy jobban elfogadd saját magad.

5. Hívd fel a legjobb barátnőd!

Ő sem maradhat ki a buliból, hiszen hatalmas változás előtt állsz. Igaz, hogy ha belegondolsz, ő volt az, aki mindig megmondta a tutit? Azt is, ha valamit nagyon jól csináltál, és azt is, ha nem a jó irányba haladtál? Megérdemli, hogy elsőként értesüljön arról is, hogy úgy döntöttél, szeretni fogod saját magad.

6. Állj oda a tükör elé, és mondd hangosan…

Szeretem magam, jól nézek ki, érek annyit, mint bárki más. Ismételd meg többször.

7. Menj el edzeni!

Nem azon van a hangsúly, hogy milyen edzésre mész. Ebben a hidegben jót lehet korcsolyázni a barátnőiddel, de ha úgy érzed, hogy most csak sétálni van erőd, akkor tedd azt. A lényeg a mozgás. Endorfint szabadít fel ugyanis, ami más néven boldogsághormon. Erre van most nagy szükséged.

8. Írd le, ami fáj!

Nagyon sokat tud segíteni, ha kiírod magadból a fájdalmat. Rendszeresíts erre egy szép füzetet, amit mindig magaddal viszel, és ha kell, beleírsz. Meglátod, néhány hét múlva csupa pozitív dolog lesz a füzetben.

9. Vegyél magadnak valami újat!

Tudom-tudom, a vásárlás nem old meg semmit. De akkor is! Annyira jó valami szépségeset venni csak úgy, saját magunknak. Aki azt mondja, hogy ez nem segít a rossz kedvén, azt nem is értem. Egy új ruha, valami bizsu vagy sminkcucc igazán feldobja a napot. Egyetértesz?

10. Egyél valami finomat!

Egy-két kocka csoki vagy a kedvenc sütid erőt adnak ahhoz, hogy végig tudd csinálni, ami előtted áll.

+1 Láss neki most!

Ne halogass semmit, mert az élet túl rövid ahhoz, hogy egy fotelban ülve hagyd telni a napokat. Csináld azt, ami jól esik, csak ne legyél teljesen egyedül a négy fal között. Kérj segítséget, hogy elindulhass az úton, de azt mindig tudd, hogy a problémádat senki sem tudja megoldani helyetted.

Ha kérdésed van, szeretnél beszélni valakivel, keresd online rendelésünket. Itt anonim módon teheted fel kérdésed, csak kattintanod kell, ide!

SZERELEM | SZEXUALITÁS | FOGAMZÁSGÁTLÁS
impresszum | adatvédelmi nyilatkozat | felhasználási feltételek | mellékhatás bejelentés

Impresszum

Az IntimZóna weboldalt a Richter Gedeon Nyrt. üzemelteti. A portál szerkesztését és karbantartását a HealthLinePR-Med Kommunikációs Ügynökség végzi a Richter Gedeon Nyrt. megbízásából.

Portál üzemeltetője

Richter Gedeon Nyrt.
Székhely: 1103 Budapest, Gyömrői út 19-21.
Cg.: 01-10-040944 (Cégbíróság: Fővárosi Bíróság)
Adószám: 10484878-2-44

Portál szerkesztője, karbantartója

HealthLinePR-Med Kommunikációs Ügynökség
Székhely: 1037 Budapest, Montevideo utca 7.
Email: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Főszerkesztő: Örkényi Gabriella
Szerkesztőségi főmunkatárs: Kovács –Hain Zsuzsanna
Munkatársak: Balogh Ferenc, Dr. Jármi Hilda, Földi Miklós, Frank Róbert, Haris Éva, Kapuvári Tamás, Ligeti Anna, Molnár Miklós, Serbán Richárd, Szarvas Zoltán, Tarjáni Rita, Tóth Anna, Vémi Zoltán

Kapcsolat:

Richter Gedeon Nyrt.
https://www.richter.hu/hu-HU/kapcsolat/Pages/Kapcsolat.aspx
Hatóság: OGYÉI

Amennyiben egy gyógyszerrel kapcsolatban mellékhatást vagy minőségi reklamációt szeretne bejelenteni, a következő lehetőségek bármelyikén megteheti:

az alábbi felületen:

https://www.richter.hu/hu-HU/kapcsolat/Pages/Mellekhatasbejelentes.aspx

illetve a következő e-mail-címek bármelyikén:
Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Intimzóna
Montevideó u. 3.
Budapest
Budapest 1037
Phone: 0613234455