Hogy mindent egy helyen megtalálj, ami a szerelemmel, szexszel, intimitással, és főleg a fogamzásgátlással kapcsolatban érdekelhet. Olvass bennünket, sok tippet, érdekes cikket találhatsz az oldalunkon. Oszd meg velünk tapasztalataidat, vagy kérdezz szakértőinktől. Tarts velünk, s kövess minket az IntimZóna Facebook oldalán is.

5 szuper étel nőknek

Mi, nők nagyon sokat diétázunk, koplalunk, hogy megőrizzük vonalainkat és tessünk a férfiaknak. Arról már rengeteget olvashattál, hogy milyen rossz, ha egyoldalúan vagy hiányosan táplálkozunk.

A helytelen étkezéssel egy célt érsz csak el: nem kap meg mindent a szervezeted, amit meg kéne kapnia az egészséges működéshez. A diéták következményeként sok nő nem jut elég káliumhoz, rosthoz, kolinhoz, magnéziumhoz, kalciumhoz, vashoz, valamint A-, D-, E- és C-vitaminhoz.

Íme, 5 olyan étel, amelyekkel felülírhatod ezt, és javíthatsz az átlagon:

1. Tojás

Régen a tojás nagy üldözött volt a táplálkozástudósok körében. Ma már tudjuk, hogy a tojás igenis része az egészséges táplálkozásnak. Több mint 10 alapvető tápanyagot tartalmaz, beleértve a vasat, a D-vitamint, a cinket, a luteint, a zeaxantint és a kolint. Remek forrása a kiváló minőségű fehérjéknek és antioxidánsoknak. Kevés élelmiszer tartalmaz D-vitamint vagy a kolint, a legtöbb állati fehérjéből pedig hiányoznak az antioxidánsok. A tojás azonban mindezeket tartalmazza, így az egyik legtáplálóbb kiegészítése a fogyókúráknak, diétáknak. A D-vitamin fontossága korunk nagy felfedezése. Feltételezik, hogy bizonyos rákos megbetegedések kivédésére, autoimmun betegségek kezelésében lehet hasznos. Nélkülözhetetlen a kalcium felszívódásához, így az erős, egészséges csontokhoz.

2. Aszalt szilva

Az aszalt szilva nem csak a nagyi élelmiszere lesz ezután! Ez a magas rosttartalmú gyümölcs javítja az általános egészségi állapotod, segít a székrekedést leküzdeni (ez a nőknél sokkal gyakoribb, mint a férfiaknál).  Javítja a csontok egészségét. Napi 5-6 darab aszalt szilva javítja a csontsűrűséget a menopauzán már átesett nőknél. Magas a K-vitamin-, a bór-, a magnézium-, a káliumtartalma és gazdag polifenolokban.

Nassolj belőle naponta 5-6 darabot, nem fogod megbánni.

3. Görög joghurt

Keresel valami krémes és tápláló finomságot? Ne keresgélj tovább, a görög joghurt épp megfelelő lesz. Kalciumtartalma megegyezik a natúr joghurtéval, de fehérjetartalma körülbelül kétszerese, és sokkal kevesebb cukrot tartalmaz. Miért olyan fontos a fehérje? Kutatások azt mutatják, hogy ha többet eszel belőle (mintegy 30% -át a teljes napi kalóriabevitelednek), akkor segít a fogyásban, és abban, hogy fenntartsd az egészséges izomtömeged. Plusz a benne lévő kalcium növeli a csontok egészségét.

Élvezd egy kis friss friss gyümölccsel.

4. Lazac

Rengetegféle hal van a tengerben, de lazac az egyik legegészségesebb. Sovány fehérjét tartalmaz, tele van omega-3 zsírsavakkal, amelyek segítenek leküzdeni a szervezetedben lévő gyulladást, és védik a csontokat. Ha jót akarsz magadnak, korlátozd a vörös- és a feldolgozott húsok bevitelét, fogyassz inkább több fehér húst és halat, főleg lazacot.

5. Pisztácia

Az egyik legegészségesebb dióféle. Az egészséges étrend részeként segíthet csökkenteni a szívbetegség kockázatát. Erős fegyver a súlygyarapodás ellen: az egyik legalacsonyabb zsír- és kalóriatartalmú dióféle, ám sok rostot és fehérjét tartalmaz.

Nassolj el egy maréknyit minden héten. Válaszd a héjas verziót, abból nem fogod „túlenni” magad, hiszen meg kell dolgozni érte, és a héj mennyiségéből látod az elfogyasztott pisztáciamennyiséget is.

 

impresszum | adatvédelmi nyilatkozat | felhasználási feltételek | mellékhatás bejelentés

Az IntimZóna weboldalt a Richter Gedeon Nyrt. üzemelteti. A portál szerkesztését és karbantartását a HealthLinePR-Med Kommunikációs Ügynökség végzi a Richter Gedeon Nyrt. megbízásából.

Portál üzemeltetője

Richter Gedeon Nyrt.
Székhely: 1103 Budapest, Gyömrői út 19-21.
Cg.: 01-10-040944 (Cégbíróság: Fővárosi Bíróság)
Adószám: 10484878-2-44

Portál szerkesztője, karbantartója

HealthLinePR-Med Kommunikációs Ügynökség
Székhely: 1037 Budapest, Montevideo utca 7.
Email: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Munkatársak:

Balogh Ferenc, Dr. Jármi Hilda, Felkai Marianna, Földi Miklós, Frank Róbert, Haris Éva, Kovács –Hain Zsuzsanna, Molnár Miklós, Örkényi Gabriella, Serbán Richárd, Szarvas Zoltán, Tóth Anna, Vémi Zoltán

Kapcsolat:

Richter Gedeon Nyrt.
https://www.richter.hu/hu-HU/kapcsolat/Pages/Kapcsolat.aspx
Hatóság: OGYÉI

böngésződ nem támogatja a PDF fájlok olvasását, kérlek töltsd le a gépedre.LETÖLTÉS.

böngésződ nem támogatja a PDF fájlok olvasását, kérlek töltsd le a gépedre.LETÖLTÉS.

Amennyiben egy gyógyszerrel kapcsolatban mellékhatást vagy minőségi reklamációt szeretne bejelenteni, a következő lehetőségek bármelyikén megteheti:

az alábbi felületen:

https://www.richter.hu/hu-HU/kapcsolat/Pages/Mellekhatasbejelentes.aspx

illetve a következő e-mail-címek bármelyikén:
Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Az oldalunkon cookiekat használunk, hogy a jövőben minél személyre szabottabb tartalmakat készíthessünk Neked. Elfogadom a cookiek használatát az oldalon.
elfogadom