intimzona információ

Hogy mindent egy helyen megtalálj, ami a szerelemmel, szexszel, intimitással, és főleg a fogamzásgátlással kapcsolatban érdekelhet. Olvass bennünket, sok tippet, érdekes cikket találhatsz az oldalunkon. Oszd meg velünk tapasztalataidat, vagy kérdezz szakértőinktől. Tarts velünk, s kövess minket az IntimZóna Facebook oldalán is.

A legjobb fogyókúrás tippek!

Minden évben felfújnak egy új fogyókúra programot, amely csodákat ígér. Ennek általában bedőlünk, és sokszor sikeresen le is adunk néhány kilót, amely előbb-utóbb visszatapad. Az igazság az, hogy csoda fogyókúra nem létezik – hosszútávon csakis egy egészséges étrend betartásával és rendszeres mozgással lehet egy optimális testsúlyt fenntartani. Íme, néhány fogyókúra tipp!

1. Aludj sokat, mint Csipkerózsika
Az alvás a szervezet számára nagyon áldásos tevékenység! Nem is gondolnánk, de még a fogyást is elősegíti. Egy amerikai kutatás szerint, ha minden nap egy órával többet alszol a szokásosnál, az éves szinten 6 kilo súlycsökkenést eredményez. Bizonyított tény az, hogy ha nem alszod ki magad, éhesebb leszel annál, mint amilyen kipihent állapotban lennél! Érdemes és kellemes megfogadni ezt a tanácsot:)

2. Lassan, nyugodtan egyél
Rágj meg alaposan minden egyes falatot mielőtt lenyelnéd!Az étkezés megkezdését követően húsz perc kell ahhoz, hogy kialakuljon a jóllakottság érzet, ezért legalább húsz percig tartson az étkezésünk!Kezdetben amíg nem vesszük fel a ritmust állítsunk be egy órát és hagyatkozzunk arra.

3. Részesítsd előnyben a leveseket
A leves egyrészt kevés kalóriát tartalmaz, egészséges, emellett részét képezi a napi folyadék fogyasztásnak. Ha levest eszünk a főétel előtt eltelít minket, így kevesebbet tudunk majd enni a második, hízlalóbb fogásból. A leveseknek szerencsére számtalan változatunk van hússal és hús nélkül is, így szinte lehetetlen megunni őket! A sikeres fogyókúra illetve diéta egyik alappillérét képezik.

4. Fogyassz teljes kiőrlésű müzlit, kenyeret stb.
A teljes kiőrlésű termékek sokkal egészségesebbek és laktatóbbak, mint a nem teljes kiőrlésű társaik. Nem okoznak különösebb problémát, hiszen nem kell lemondanunk a kenyérről csupán fehér kenyér helyett teljes kiőrlésű kenyeret kell választanunk! Áldásos hatásaik között szerepel az is, hogy jótékonyan hatnak az emésztőszervrendszerre.

5. Kóla helyett ásványvíz, jeges teás üdítő helyett házi jeges tea cukor nélkül
Szokjunk le a cukrozott üdítőkről, mert amellett, hogy borzasztóan egészségtelenek, a súlygyarapodáshoz is igen aktívan hozzájárulnak.  Üdítők helyett készítsünk otthon jeges teát citrommal és mentával ízesítve. Lehet, hogy először nem nyeri el a tetszésünket a töménytelen mennyiségű cukrot tartalmazó löttyök után, de miután megszokjuk már ízleni is fog.

6. Ha tea, akkor legyen zöld tea!
A zöld tea az egyik legegészségesebb ital a világon, tele van antioxidánsokkal, ami megvéd minket a daganatos megbetegedésektől, ezen kívül remek fogyasztószer, hiszen serkenti az anyagcserét. A zöld tea is tartalmaz koffeint ezért ne nyakaljuk mértéktelenül!

7.  Jógázz
A jóga megnyugtatja a lelked, edzi a tested és önfegyelemre nevel, így tökéletes választás mindenkinek! Kötelezővé kéne tenni!

8.  Próbáld csökkenteni az elfogyasztott húsmennyiséget!
Ha hetente háromszor eszel húst, akkor próbáld meg ebből a háromból az egyik napot  zöldségnapra cserélni, így számos vitamint juttatsz a szervezetedbe, ugyanakkor kevesebb kalóriát fogyasztasz szóval tiszta haszon! Egy kutatás szerint a vegetáriánus táplálkozást követők soványabbak, mint húsevő társaik!

9. Mindennap mozogj egy kicsit
Itt nem konkrétan arra gondolok, hogy minden nap menj el futni vagy az edzőterembe! Egészen apró dolgok is sokat számítanak, mint például a kertészkedés vagy a takarítás!

10. Legyen a kedvenc mártás alapanyagod a paradicsom
Ha  mártás alapja a paradicsom rengeteg kalóriát spórolsz meg a tejszín alapú mártásokkal szemben!

SZERELEM | SZEXUALITÁS | FOGAMZÁSGÁTLÁS
impresszum | adatvédelmi nyilatkozat | felhasználási feltételek | mellékhatás bejelentés

Impresszum

Az IntimZóna weboldalt a Richter Gedeon Nyrt. üzemelteti. A portál szerkesztését és karbantartását a HealthLinePR-Med Kommunikációs Ügynökség végzi a Richter Gedeon Nyrt. megbízásából.

Portál üzemeltetője

Richter Gedeon Nyrt.
Székhely: 1103 Budapest, Gyömrői út 19-21.
Cg.: 01-10-040944 (Cégbíróság: Fővárosi Bíróság)
Adószám: 10484878-2-44

Portál szerkesztője, karbantartója

HealthLinePR-Med Kommunikációs Ügynökség
Székhely: 1037 Budapest, Montevideo utca 7.
Email: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Főszerkesztő: Örkényi Gabriella
Szerkesztőségi főmunkatárs: Kovács –Hain Zsuzsanna
Munkatársak: Balogh Ferenc, Dr. Jármi Hilda, Földi Miklós, Frank Róbert, Haris Éva, Kapuvári Tamás, Ligeti Anna, Molnár Miklós, Serbán Richárd, Szarvas Zoltán, Tarjáni Rita, Tóth Anna, Vémi Zoltán

Kapcsolat:

Richter Gedeon Nyrt.
https://www.richter.hu/hu-HU/kapcsolat/Pages/Kapcsolat.aspx
Hatóság: OGYÉI

Amennyiben egy gyógyszerrel kapcsolatban mellékhatást vagy minőségi reklamációt szeretne bejelenteni, a következő lehetőségek bármelyikén megteheti:

az alábbi felületen:

https://www.richter.hu/hu-HU/kapcsolat/Pages/Mellekhatasbejelentes.aspx

illetve a következő e-mail-címek bármelyikén:
Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.